Monday, May 23

چهارشنبه صبح سبز سبز با قهرمانمان وداع میکنیم

چهارشنبه صبح سبز سبز با قهرمان ورزشی و قهرمان حق طلبیمان با آن کسی که درد مردم دردش بود وداع میکنیم
چهارشنبه صبح ورزشگاه آزادی
قبل هر رنگ آبی و یا قرمز
حجازی سبز بود
سبز سبز
سیز نیز خواهد ماند

حجازی " قهرمان ورزشی و قهرمان حق طلبی مردم - در روزگاری که خیلی ها سرشان را مثل کبک زیر برف کردن "حجازی مردانه ایستاده و مردانه به دیار باقی شتافت

به من می گویند عصبانی نشوم ، مگر بی غیرتم وقتی درد و مشکلات مردم را به چشم
می بینم ، با بی تفاوتی از کنار آن بگذرم.آمده اند و یارانه ها را به مردم غالب کرده اند.زندگی مردم  بهتر نشده  که بدتر هم شده است .خدمت به مردم یعنی فراهم کردن رفاه و آسایش آنها اما متاسفانه شاهد نداری و سختی زندگی مردم هستیم.دولت می گوید  چهل هزار تومان در ماه به مردم کمک میکنیم ، مگر مردم گدا هستند ؟ مردم ایران روی گنج خوابیده اند ، نفت، گاز و… دولت حق ندارد به مردم کمک کند،دولت  باید کار کند، خدمت کند و زحمت و دسترنج مردم   را دودستی تقدیم آنها نماید.چهل هزار تومان در ماه به مردم می دهند و بعد چند برابر آن را از جیب مردم برداشت می کنند و سپس ادعای خدمت به مردم دارند.از دید مسوولین خدمت دولت به مردم یعنی کار کردن مردم برای دولت واینکه مردم کار کنند و پولشان را تقدیم دولت نمایند!.برای من گاز می آمد چهل هزار تومان و حالا می آید یک میلیون تومان .گاز به کشور همسایه با مبلغی بمراتب کمتر از آنچه از جیب مردم برداشت می کنند ، صادر می شود.با دیدن این شرایط نباید عصبانی شوم ؟ نباید حرص بخورم و شرایط جسمانی ام مثل امروز شود.من این حرفها را برای خودم نمی زنم.به هر حال از آنجایی که چهره شناخته شده ای هستم و مردم به من لطف دارند  ، زندگی ام می گذرد حتی با اینکه بیماری ام بسیار پر هزینه است با لطف مسوولین بیمارستان کسری و اندوخته پس اندازم روزگار سپری می شود اما اگر مردم عادی شرایط امروز من را داشتند و با یک بیماری پر هزینه روبرو شوند ، چه باید بکنند؟بروند بمیرند؟من ناصر حجازی هستم ، سرد و گرم روزگار را چشیده ام . عمری از من گذشته است. هیچ ابایی هم ندارم که اگر من را ببرید وبا شلیک 2 تیر به زندگی ام خاتمه دهید. حرفهایم از سر دلسوزیست.کمی مراعات مردم را کنید..مردم را دوست داشته باشید تا آنها هم شما را دوست داشته باشند.مردم معنای خدمت را می دانند و اگر آن را احساس نمایند پا به پای دولت می ایستند و اگر نمی توانید رفاه مردم را فراهم سازید ، بروید. می خواهم از دولت بپرسم که اجرای طرح یارانه ها اهمیت دارد یا یافتن راهی جهت جلوگیری از فرار مغز ها.هر چند مغزها بایستی فرار کنند که اگر باشند بسیاری از افرادی که به نا حق و بر اساس زدوبند در راس کارند ، خانه نشین خواهند شد. .همانطور که سطح علمی دانشگاهها را پایین آوردند تا افرادی که سلیقه ای وارد دانشگاه شده بودند، بتوانند فارغ التحصیل شوند.
بله بخاطر اين است كه ناصرخان قهرمان ملي ميشود و مردم اينگونه در كنار بيمارستان براي شفاي او دعا ميكنند

بدون شک این مرتیکه (ا ن ) رسما دیوانه تشریف دارن

ناصرحجازی دروازه بان اسطوره ای ایران درگذشت

ناصر حجازی دروازه بان اسطوره ای تیم ملی فوتبال ایران دوشنبه 23-5-2011 در پی وخامت وضعیت جسمی ناشی از بیماری سرطان ریه در بیمارستان کسری تهران درگذشت.

یکشنبه خبر آمده بود که ناصر حجازی دروازبان افسانه ای تیم ملی فوتبال ایران 1 در اثر وخامت وضعیت جسمی به دلیل بیماری سرطان دچار مرگ مغزی شد.

ناصر حِجازی زادهٔ ۲۸ آذر ۱۳۲۸ در تهران، مربی و بازیکن بازنشسته فوتبال است. او دروازه‌بان اول تیم ملی فوتبال ایران در دهه ۱۳۵۰ بود و ۲ قهرمانی در جام ملت‌های آسیا، قهرمانی در بازی‌های آسیایی و شرکت در المپیک و جام جهانی فوتبال را در کارنامه دارد. او همچنین به همراه تیم استقلال تهران که پیشتر "تاج" نامیده می شد، قهرمانی جام تخت جمشید و جام باشگاه‌های آسیا را تجربه کرده ‌است.

فدراسیون بین‌المللی تاریخ و آمار فوتبال ، حجازی را دومین دروازه‏‌بان برتر قرن بیستم قاره آسیا پس از محمد الدعایه سعودی معرفی کرده‌است.

حجازی در دوران مربی‌گری تیم استقلال تهران را به نایب‌ قهرمانی جام باشگاه‌ های آسیا و قهرمانی لیگ آزادگان و جام حذفی ایران رساند.

او سرانجام در 30 ارديبهشت 1390 در حين تماشاي آخرين ديدار تيم فوتبال استقلال در ليگ برتر در مقابل پاس همدان به دليل وخامت حال به كما رفت و در تاریخ 2 خرداد 1390درگذشت.