Tuesday, November 1

احمد توکلی در جلسه استیضاح فزیر اقتصاد

احمد توکلی به عنوان اولین استیضاح کننده وزیر اقتصاد در نشست علنی امروز سه شنبه ۱۰ آبان با بیان اینکه قرار بود مزه عدالت به همه مردم چشیده شود ودکان مافیا بسته شود، گفت: قرار بود پیوند نامبارک قدرت و ثروت و بساط نامبارک دزدی برچیده شود و بیت المال از حیف و میل به دور بماند اما سوءتدبیر، ضعف مدیریت کار را به جایی کشانده که اکنون از جواب دادن به مردم خجالت می‌کشیم.
نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی افزود: مردمی که به ما مدعیان اصولگرایی چشم دوخته بودند توقع نداشتند که در دوران مجلس و دولت طرفدار عدالت رکورد رانتخواری و سوءاستفاده مالی زده شود آنها توقع داشتند دولتمردان پس از این رسوایی بزرگ مسئولیت بپذیرند استعفا دهند و یا خود را در معرض قضاوت دستگاه قضایی قرار دهند و حتی اگر استعفا ندادند رئیس محترم دولت با قاطعیت آنها را برکنار کند و با این کار ننگ ویژه خواری را از دامن اصولگرایان پاک کنند.
رئیس مرکز پژوهش های مجلس ادامه داد: اما دریغ که این آقایان نه تنها مسئولیت نپذیرفتند بله حتی عذرخواهی هم نکردند و در جلسه غیرعلنی مجلس طوری سخن گفتند که باید به آنها جایزه هم داد.
وی تصریح کرد:‌ در پی بی توجهی به برکناری و استعفای مدیران مربوطه اکنون مردم از ما انتظار دارند که با استیضاح وزیران مربوط مقصر از حیثیت نظام پاسداری کنیم و با حمایت از دستگاه قضا در برخورد قاطع با این متخلفین به بخشی از وظایف خود در داستان ویژه خواری چندهزارمیلیاردی عمل کنیم.
توکلی با بیان اینکه فسادهای بزرگ در همه جا وجود دارد ادامه داد: مهم نحوه برخورد با این فسادهاست این اقدام مجلس و در پی آن برخورد قوه قضائیه شیرینی انقلاب را بازهم به پای مردم وفادار خواهد ریخت.

اندر حکایت گاییدن قانون و اقتصاد ایران توسط وزیر اقتصاد

به شما نمایندگان قول داده بودم که به قانون پایبند باشم و آن را ناموس خود بدانم که تا کنون بر این وعده خود بوده​ام.
به وعده خود نیز عمل کرده 
ولی اقتصاد و پول و اعتبار ایران را مثل زنش ( ناموسش ) دانسته
تا میتونسته موارد بالا را گاییده