Friday, May 27

دو رویی تا کجا؟

همه جهان عرب خوبه انقلاب کنند به جز سوریه
تو تمام کشورهای عربی مردم حق طلب دارن مبارزه میکنند تو سوریه فتنه گرا
تو غرب اگر 2 دهم درصد اقتصاد افت داشته باشه غرب داره از بین میره تو ایران با 40 درصد تورم بهترین اقتصاد دنیا را داریم
.....

....
....
دیگه زدن به سیم آخر و علنی دارن چرت و پرت تحویل مردم میدن

از وقتی که (ا ن ) با ( خ ر ) سرشاخ شدن

از وقتی که ان و خر سرشاخ شدن هر روز دارن سوءاستفاده های مالی و سیاسی و دزدیهای بی حساب و کتاب همدیگر را لو میدن
یکی نیست به اینها بگه شما ها این همه اطلاعات را ظرف همین یکی دو ماهی که گروه ان و خر زدن به تیپ  هم کشف کردید یا از قبل میدانستید ولی چون تو یک کاسه توالت با هم میخوردید رو نمیکردید.

آیت الله هاشمی: بيت‌المال را به غارت بردن براي خريد چند راي ديگر در مردم جواب نمي‌دهد/ مردم پول را مي‌گيرند و لعنت‌شان میکنند

وي گفت: فريبكاري‌ها موقت است، آمار دروغ دادن، ادعاي دروغ كردن، پول بيخودي مصرف كردن كه مردم مي‌فهمند يك بازي است و بيت‌المال را به غارت بردن براي خريد چند راي و امثال اين چيزها ديگر در مردم جواب نمي‌دهد. حتي اگر مردم نياز داشته باشند اين پول را مي‌گيرند، ولي لعنت‌شان هم مي‌كنند.

فتوای جهاد آیت‌اله خامنه‌ای در سوریه

یک منبع مسوول در جنبش صدر تاکید کرد آیت‌اله خامنه‌ای رهبر جمهوری اسلامی به واحدهای سپاه پاسدران و حزب‌اله لبنان دستور داده است تا با «دشمنان خدا درسوریه» وارد نبرد شوند.
این منبع که نخواست نامش فاش شود در گفت‌گو با العربیه‌.‌نت تاکید کرد آیت‌اله خامنه‌ای در یک دیدار محرمانه که نمایندگانی از جنبش صدر نیز در آن حضورداشتند‌، خواستار به‌کارگیری تمام امکانات امنیتی و لوجستکی برای «خاموش کردن آتش فتنه در سوریه و سرنگون کردن دشمنان خدا» در این کشور شده است.
منبع تاکید کرد رهبرجمهوری اسلامی ایران این اظهارات را در جمع فرماندهان سپاه‌، نمایندگان سفارت سوریه در تهران‌، حزب‌اله و چند تن از رهبران جنبش صدر اعلام کرده است

خامنه‌ای مقدمات برکناری احمدی‌نژاد را کلید زد

بنا به اخبار دریافتی خامنه‌ای مذاکراتی جدی را از طریق جنتی با احمدی‌نژاد آغاز کرده اما نتایج آن امید بخش نبوده است‌؛ برطبق این خبر در آخرین قدم خامنه‌ای پیغام فرستاده یا کوتاه می‌آیی و با کنار می‌روی‌! بر همین اساس خامنه‌ای یک شورای سه نفره را برای رسیدگی به وضعیت رییس جمهوری تشکیل داده که دو نفر آن ولایتی و فروزنده هستند، وی به احمدی‌نژاد گفته فروزنده را به عنوان معاون اول خود انتخاب کند؛ ولی وی زیر بار نرفته است.
شایان ذکر است طبق قوانین‌، بعد از برکناری رییس جمهور معاون اول وی باید موقتن ریاست دولت را برعهده بگیرد.
برخی شنیده‌های غیر‌تایید شده نیز حاکی است خامنه‌ای برای هاشمی رفسنجانی هم پیغام فرستاده که برای انتخابات ریاست جمهوری آماده شوید